Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
Wykorzystywanie punktów nadania i odbioru do wysyłania przesyłek ma wiele zalet. Jest to przede wszystkim samodzielność i możliwość wyboru najkorzystniejszego dla siebie terminu nadania paczki oraz wskazania dogodnej dla siebie lokalizacji nadania czy też odbioru.
Przesyłka może być:
- nadana w punkcie i doręczona pod drzwi odbiorcy,
- nadana w punkcie i doręczona do punktu,
- odebrana od nadawcy i doręczona do punktu.
Kolejną zaletą jest również prostota nadania takiej przesyłki. Jeśli chcesz wysłać paczkę w wybranym przez siebie punkcie nadania, zaloguj się na swoje konto. Następnie przejdź do formularza wysyłkowego i uzupełnij wszystkie potrzebne informacje, takie jak: waga, wymiary, itp. po czym wybierz odpowiedniego przewoźnika i usługę, np. UPS Access Point czy InPost paczkomat.
Po wybraniu odpowiedniej usługi, znajdź na mapie punkt – Mapa punktów -, w którym chcesz nadać przesyłkę i uzupełnij dane odbiorcy. Na koniec wystarczy opłacić przesyłkę i wydrukować list przewozowy bez zamawiania kuriera. Po dostarczeniu paczki do punktu, wyruszy ona do odbiorcy.
Pamiętaj, że masz możliwość śledzenia swojej przesyłki tutaj.
Zobacz również:
Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
Punkty nadania i odbioru w Superpaczce.
DHL Service Point w Superpaczce
Punkty Poczty Polskiej Kurier48
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.