Jak anulować przesyłkę?
Zamówienie możesz samodzielnie anulować, jeśli kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy lub nie została ona dostarczona do punktu nadania/odbioru bądź paczkomatu.
Krok 1 Zaloguj się do serwisu SuperPaczka.pl.
Krok 2 Przejdź do zakładki “Lista przesyłek”.
Krok 3 Najedź na zamówienie, rozwiń i kliknij “Anuluj zlecenie”.
Wpłacone środki wrócą automatycznie na saldo w serwisie. Dyspozycji anulowania nie można odwołać.
Jeśli przesyłka została odebrana przez kuriera – nie ma możliwości anulowania przesyłki.
Jeśli przesyłka nie została nadana, ale zafakturowana, tj. na fakturze masz naliczoną opłatę za przesyłkę, której nie nadałeś, to oznacza, że nie anulowałeś zlecenia przed wystawieniem faktury. W tej sytuacji:
a) Anuluj przesyłkę.
b) Złóż reklamację do faktury.
Zobacz również: Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.