Czego nie mogę wysłać kurierem?
Pracownicy firm kurierskich nie mają możliwości sprawdzenia zawartości przesyłek. Polegają na deklaracjach klientów. Tymczasem nadanie towaru, który jest zabroniony i wykluczony z transportu może skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami. W najlepszym przypadku firma odmówi przewozu, a w najgorszym nadawca poniesie konsekwencje prawne i finansowe.
W celu uniknięcia przykrych niespodzianek, prosimy o zapoznanie się listą rzeczy wyłączonych z przewozu dla wybranego przewoźnika. Lista dostępna jest w Regulaminach.
Towary wyłączone z transportu to przede wszystkim towary nielegalne, czyli przykładowo chronione rośliny i zwierzęta, broń palna albo narkotyki. Drugą grupą zakazanych towarów są tzw. towary wyłączone z przewozu i te towary określają regulaminy konkretnych firm kurierskich, np. alkohol i płyny, żywność, używki, materiały łatwopalne.
Zobacz również: Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.