Z czym wiąże się wysyłanie przesyłek niestandardowych?
Jeżeli chcesz wysłać przesyłkę niestandardową za pośrednictwem naszego serwisu, pamiętaj, że konieczne jest zaznaczenie opcji element niestandardowy.Wysyłka niestandardowej paczki wiąże się z dodatkową opłatą, zgodnie z cennikiem usług kurierskich danego przewoźnika.
Wymiary i wagi przesyłek niestandardowych w poszczególnych firmach kurierskich:
DPD Niestandard
- Do 50 kg wagi rzeczywistej,
- Najdłuższy bok – 250 cm,
- Wysokość + szerokość + długość nie przekraczają 300 cm,
- Opony, jeśli są zapakowane niezgodnie z wytycznymi DPD Polska.
DHL Niestandard
- Do 31,5 kg wagi rzeczywistej,
- Długość paczki powyżej 120 cm maksymalnie do 200 cm,
- Wysokość + szerokość + długość nie przekraczają 300 cm,
- Nieregularne, owalne, wystające elementy, przesyłki o regularnych kształtach, oznakowania ostrzegawcze: (np.: „szkło”, „góra/dół”).
FedEx Niestandard
- Nie ma możliwości nadania przesyłki niestandardowej za naszym pośrednictwem.
InPost Kurier Niestandard
- Do 30 kg wagi rzeczywistej, gdy jeden z wymiarów przekracza 120 cm lub, której suma wymiarów (długość + szerokość + wysokość) przekracza 220 cm,
- Paczka o nieregularnym kształcie.
Pocztex Ekspres 24 Niestandard
- waga rzeczywista do 30 kg,
- maksymalna długość paczki nie przekracza 150 cm,
- suma wszystkich boków jest większa bądź równa 250 cm, ale nie większa niż 300 cm.
TNT Niestandard
- nie ma możliwości nadania za naszym pośrednictwem.
UPS Niestandard
- Do 70 kg wagi rzeczywistej,
- Maksymalna długość – 270 cm,
- Drugi, dłuższy bok przekracza 76 cm,
- Kwalifikacja: nieregularne, owalne, wystające elementy, przesyłki o regularnych kształtach w folii stretch, oznakowania ostrzegawcze: (np.: „szkło”, „góra/dół”).
Zobacz również: Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.