Jakie usługi dodatkowe dostępne są w serwisie?
W naszym serwisie dostępne są usługi dodatkowe, które mogą Ci pomóc zrealizować, to czego potrzebujesz. Zobacz poniżej, na czym polega wybrana usługa:
- Deklaracja wartości
Usługa „Deklaracja wartości” jest dostępna dla wszystkich usług krajowych oraz niektórych zagranicznych i jest dodatkowo płatna.
Złożenie zlecenia w systemie z zadeklarowaniem wartości, wiąże się z tym, że przewoźnik przejmie odpowiedzialność za towar do jego rzeczywistej wartości, pod warunkiem, że zadeklarowana kwota nie jest mniejsza niż rzeczywista wartość towaru.
Wybierając tę usługę musisz posiadać dokument potwierdzający wartość towaru (paragon, faktura, itp.). - Zwrot dokumentów
Nadawca dołącza do przesyłki swoje wewnętrzne dokumenty, takie jak FV, pisemne potwierdzenia odbioru (np. w przypadku dostarczania nagród), umowy bankowe lub operatorów telekomunikacyjnych, itp. W momencie wydania przesyłki odbiorcy, kurier ma obowiązek uzyskać na takim dokumencie stosowne podpisy i/lub pieczątki odbiorcy, a po kilku dniach firma kurierska odsyła dokument do nadawcy. - Powiadomienie sms
Usługa, dzięki której możesz otrzymywać wiadomości SMS z informacjami dotyczącymi przesyłki. - Podjazd z listem
Jeżeli nie posiadasz drukarki i nie możesz wydrukować listu przewozowego wystarczy, że klikniesz tę opcję. Dzięki niej możesz nadać przesyłkę przewoźnikiem DHL, a kurier przywiezie list przewozowy ze sobą. Usługa jest całkowicie bezpłatna! - Dostawa w sobotę
Ta opcja pozwala Ci na nadanie przesyłki z gwarancją doręczenia w sobotę. Usługa jest dostępna w transporcie krajowym u wybranych przewoźników. Aby przesyłka mogła być doręczona w sobotę, powinna być nadana w piątek. - Ostrożnie
Usługa Ostrożnie dotyczy Pocztex Ekspres 24 i Kurier 48.
Możesz z niej skorzystać gdy Twoja przesyłka wymaga szczególnego traktowania (delikatna, krucha zawartość podatna na uszkodzenia). Usługa jest dodatkowo płatna. - Dostawa w wybranych godzinach
Jest to usługa dostępna w transporcie krajowym u wybranych przewoźników. Gwarancja doręczenia do konkretnej godziny (w zależności od wybranej opcji) jest równoznaczna z doręczeniem na kolejny dzień roboczy po nadaniu. Należy pamiętać, że usługa obejmuje jedynie wybrane kody pocztowe. - Przesyłka pobraniowa
Usługa Pobranie jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Dzięki niej kurier może pobrać wymaganą przez Ciebie kwotę od odbiorcy przesyłki, po czym pieniądze trafią na twoje konto. Przed skorzystaniem z tej opcji zapoznaj się z artykułami: “Czy mogę wysłać przesyłkę za pobraniem?” i “Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?” - Element niestandardowy
Jest to opcja, którą należy zaznaczyć jeżeli przesyłka przekracza ustalone przez przewoźników normy. Istnieje kilka kluczowych cech, które wyróżniają niestandardowe przesyłki kurierskie. Jeśli Twoja paczka ma poniższe cechy, prawdopodobnie wysyłasz niestandardową przesyłkę:- nie jest zapakowana w standardowy karton (pudło kartonowe) o kształcie regularnego prostopadłościanu,
- posiada nieregularne, owalne, nietypowe kształty (tuby, walce, rolki),
- składa się z kilku odrębnych części połączonych w jedną nieregularną całość,
- przekracza rozmiary wskazane przez przewoźnika, jako standardowe,
- jest bardzo ciężka, przekracza wagę wskazaną przez przewoźnika, jako standardową,
- została zapakowana w materiał uniemożliwiający swobodne przesuwanie się po taśmie sortera,
- wystają z niej jakieś elementy,
- zawiera kruchą lub płynną zawartość,
- posiada dodatkowe oznakowanie specjalne, np. “ostrożnie”, “góra/dół”, “Uwaga szkło”, itp.
Zobacz również: Czego nie mogę wysłać kurierem?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.