Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
Pobranie to inaczej opcja zapłaty przy odbiorze – z angielskiego Cash On Delivery, skrótowa nazwa usługi COD.
Serwis SuperPaczka.pl dokonuje przelewu niezwłocznie po otrzymaniu pieniędzy od przewoźnika. Każda z firm kurierskich ma indywidualny termin przekazania środków.
Pobranie przekazane zostanie na rachunek bankowy podany przez Ciebie w zamówieniu zgodnie z poniższymi terminami:
- DHL – średnio 5-7 dni roboczych od daty przekazania pieniędzy kurierowi,
- DPD/DPD Pickup – średnio 5-7 dni roboczych od daty przekazania pieniędzy kurierowi,
- FedEx – średnio 4-5 dni roboczych od daty przekazania pieniędzy kurierowi,
- InPost Kurier – średnio 6-7 dni roboczych od daty przekazania pieniędzy kurierowi,
- Kurier 48 – średnio 3-4 dni robocze od daty przekazania pieniędzy kurierowi,
- Pocztex Ekspres 24 – średnio 2-4 dni robocze od daty przekazania pieniędzy kurierowi,
- UPS – średnio 2-4 dni robocze od daty przekazania pieniędzy kurierowi,
- TNT – średnio 5-6 dni roboczych od daty przekazania pieniędzy kurierowi.
Zobacz również: Czego nie mogę wysłać kurierem?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.