Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
W serwisie SuperPaczka.pl możesz zmienić hasło na dwa sposoby.
Sposób 1. Jeśli pamiętasz swoje hasło i chcesz zmienić je na inne, wystarczy zalogować się na swoje konto w serwisie i wejść w zakładkę Ustawienia w Panelu Klienta. Następnie z dwóch dostępnych opcji, wybierz Ustawienia domyślne. W sekcji „dane podstawowe”, kliknij „zmień hasło” i wprowadź dwukrotnie nowe hasło, na koniec potwierdź wprowadzone zmiany, przyciskiem „zapisz”.
Sposób 2. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła możesz je zrestartować. Aby to zrobić, kliknij przycisk “zaloguj się”, który znajduje się w prawym, górnym rogu serwisu. Po przejściu na stronę logowania, kliknij “przypomnij hasło”. Następnie wpisz adres mailowy przypisany do Twojego konta i potwierdź przyciskiem “zrestartuj hasło”. Na podanego maila otrzymasz link do restartu hasła oraz dalsze instrukcje.
Zobacz również: Jakie usługi dodatkowe dostępne są w serwisie?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.