Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
Twoje dane w serwisie SuperPaczka znajdziesz w Panelu Klienta w zakładce Moje ustawienia. Możesz w niej sprawdzać i zmieniać swoje informacje. Zadbaj o ich poprawność i aktualność, aby uniknąć nieprawidłowości podczas wysyłki zamówienia.
Gdzie zmienię dane?
Moje ustawienia–> Ustawienia Konta
Jak aktualizować / zmieniać dane?
- E-mail – zmienisz samodzielnie w sekcji dane podstawowe,
- Nr telefonu – zmienisz samodzielnie w sekcji dane podstawowe,
- Login (nazwa użytkownika) – możesz zmienić tylko za pomocą formularza kontaktowego Pomoc techniczna,
- Hasło do konta głównego – można zmienić w sekcji Użytkownicy, po kliknięciu w przycisk Szczegóły,
- Hasło użytkownika – może zmienić dany użytkownik lub główny użytkownik/właściciel konta
Jeśli nie masz pewności, czy pamiętasz swoje hasło – skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. - Dane teleadresowe – zmienisz samodzielnie w sekcji Dane do korespondencji,
- Nr rachunku do zwrotu pobrań – ustawisz lub zmienisz samodzielnie w sekcji Pobrania,
- Zgoda marketingowa – Aby zrezygnować ze zgody marketingowej napisz na skrzynkę [email protected],
- Użytkownicy – tylko właściciel konta głównego może dodawać użytkowników lub modyfikować ich uprawnienia.
Gdzie zmienię dane?
Moje ustawienia–> Moje ustawienia domyślne
Jak aktualizować / zmieniać dane?
- Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki – powiadomienia sms / email dla nadawcy lub odbiorcy ustawisz lub zmienisz samodzielnie. Edytuj sekcję i ustaw powiadomienia, które Ci odpowiadają,
- Drukarka zebra – drukowanie listów przewozowych ustawisz samodzielnie w sekcji Domyślne ustawienia przesyłki, kliknij Edytuj i wybierz: Generuj listy przewozowe dla drukarki zebra. Zatwierdź przyciskiem Zapisz.
Zobacz również:
Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
Mam pytanie związane z realizacją zamówienia:
- Jak wysłać paczkę korzystając z punktów nadania i odbioru?
- Dostawa do punktu odbioru – jakie firmy kurierskie wybrać?
- Jak wysłać przesyłkę w serwisie SuperPaczka.pl?
- Jak zapakować przesyłkę i na co zwrócić uwagę?
- Jak długo będę czekać na odbiór przesyłki przez kuriera?
Masz inny problem lub pytanie związany z nadaniem lub odbiorem przesyłki, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z płatnościami:
- Jakie są sposoby płatności za usługę?
- Jak doładować konto prepaid?
- Czy mogę wysłać przesyłkę „za pobraniem”?
- Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pobrania – COD?
- Nie udało mi się dokonać płatności. Pojawił się komunikat: „Brak wystarczających środków na koncie.” Czy muszę ponownie wprowadzać dane?
Masz inny problem lub pytanie związany z płatnościami i rozliczeniami, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z profilem konta i konfiguracją:
- Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Jak zalogować/zarejestrować się do serwisu?
- Jak zmienić adres e-mail do logowania?
- Jak zmienić lub zresetować hasło do logowania?
- Jak otrzymywać powiadomienia sms/e-mail do przesyłki?
Masz inny problem lub pytanie związany ze sprawami technicznymi, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Mam pytanie związane z usługami i serwisem SuperPaczka.pl:
- Z jakich usług mogę korzystać?
- Jak złożyć reklamację i sprawdzić jej status?
- Kto może skorzystać z usług Super Paczki?
- Czy muszę podpisać umowę z serwisem SuperPaczka.pl, aby skorzystać z usługi?
- Gdzie mogę skierować pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO)?
Masz inny problem lub pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.